Niecodzienny podcast dwóch praktyków mediów współczesnych. Nie będziemy tu mówić o "sekretach sukcesu" ani rzucać pustymi frazesami. Zamiast tego – real talk o tym, jak wygląda codzienność w branży kreatywnej, z czym borykają się przedsiębiorcy, twórcy i duże marki.
Filtry

Czy wygląd ma znaczenie w życiu i biznesie? Jak Cię widzą, tak Cię piszą!
W świecie, w którym content marketing, sociale i zaufanie konsumentów odgrywają kluczową rolę – marka personalna przestaje być tylko modnym hasłem.

Oglądamy toksyczne marki personalne – coachowie, pseudo-influencerzy, afirmacje i pseudonauka
Przepraszamy za to co zobaczycie w tym odcinku. Polecamy obejrzeć 2x - raz dla rozrywki, później dla refleksji.

Czym jest marka personalna i dlaczego każdy powinien ją budować?
W świecie, w którym content marketing, sociale i zaufanie konsumentów odgrywają kluczową rolę – marka personalna przestaje być tylko modnym hasłem.

Wszystkie biznesy Dawida Myśliwca! Czy Naukowy Bełkot się opłaca? - niecodzienny wywiad
Dawid Myśliwiec – doktor chemii, autor poczwórnego bestselleru “Przepis na człowieka”, popularyzator nauki i prowadzący kanał „Uwaga! Naukowy Bełkot!”

MAREK został EKO-ŚWIREM, a Konrad wylał kawę! Burzliwa debata o autach elektrycznych i trochę danych
Przepraszamy Panie, dzisiaj odcinek o samochodach! Czy elektryki mają sens w 2025 roku? Zderzenie starego Petrol Heada z elektryfikacją.

Fenomen Książula i lament oburzonych knajp po jego recenzjach - jak radzić sobie z negatywną opinią?
Książulo to obecnie jeden z najbardziej wpływowych twórców kulinarnych w polskim internecie. Jego recenzje restauracji generują miliony wyświetleń!

Ile pracy oszczędza nam sztuczna inteligencja? Czy AI jest już gotowe na szarego Kowalskiego?
Czy AI to wciąż zabawka dla geeków, czy już narzędzie dla każdego? Sprawdzamy, jak AI pomaga w pracy i czy Kowalski jest gotowy na rewolucję.

Czy Stanowski zaorał telewizję? Zmiany w mediach na przykładzie kanału ZERO
W pierwszym odcinku Szatkowski & Hucz analizujemy sukces Zero Krzysztofa Stanowskiego i zmiany w mediach. Czy YouTube faktycznie pokonał tradycyjną telewizję?
Nie znaleziono wyników
Nie znaleziono wyników o podanych parametrach.